Bila Hati Berkata-Kata, Mulut Terkunci, Hanya Jari-Jemari Yang Mampu Mencoretkan Segalanya...

Wednesday, December 29, 2010




awak,
saya rindu awak sangat sangat !
saya teringin sangat nak jumpa awak !
saya teringin sangat nak jadi macam couple lain sebab diorg dekat, selalu boley jumpa .
hurmm,, tapi saya tawu kita nie jauh teramat sangat,, awak timur, saya selatan .
kita hanya boley mesej, call, webcam je kan. tapi saya nak awak ada depan saya, boley saya pegang awak. boley belai awak. selalu tengok muka awak. asalkan saya x rindu awak giler giler macam nieh. saya nak awak selalu ada dengan saya, awak tak boley tinggal saya sesekali pun tawu ! saya gigit karang, ehehe :D
awak,
awak sayang saya x? mesti sayang kn? saya pun macam tu gak. hehe :)
tapi kan saya selalu rindu awak. awak rindu saya x?
hmm, bila saya teringat je awak mesti saya akan nangis tawu, saya sedih sangat !
benda tu memang saya tak boley nafikan yang saya memang merindui awak ! :'(
awak,
saya pun x tawu nape cinta saya terhadap awak terlalu kuat !
mungkin awak cinta sejati saya, insyaAllah kalau ada jodoh kita kan sayang .
awak,
saya tak boley bayangkan kenduri kawen kita nanti, hehe
mesti meriahkan? dengan family awak, family saya bersama .
wahh,, alangkah bahagianya saya waktu persandingan kita tuh . :)
dan saya sah menjadi isteri awak, lepas nie saya x de la rindu awat sangat kn .
hehe, sayang awak selamanya !
True Love Simply Never Ends
Forever <3



No comments:

Post a Comment